
این روزها پاپیتال خسته اسروحش و جسمشمنماینجادوردوردورو اونتنهاتنهاتنهاپاپیتالمحاضرم تمام غم هایی که داری رو گردن بگیرماما لحظه ای حس نکنی که هیچ چی خوب نیستببینتو حق داری خسته بشیکم بیاریداد بزنیگریه کنیاما حق نداری حس کنی هیچی بدرد نمیخورهچون هنوزم یه سری چیزا و آدم ها ارزشش رو دارنمگه نه؟اینجا منتظرت واستادم، لب تر کنی، جونمم میدم با هر چی در توانم هستتا حال تو ، از بد بودن مطلق در بیادبدوم بیام سمتتنمیتونم تو روزای بدت تنهات بزارم و برم دنبال خوشیمهمیشه بهت گفتم خستگی هات برای منحالا هم شبی...
ادامه مطلب